My RG Experience

June 2, 2009 at 3:14 pm (haos, Sports)

Printr-o bafta incredibila, am reusit sa fac rost de un bilet pentru ziua de luni la Roland Garros – eveniment sold-out de citeva luni bune. Am avut astfel ocazia sa iau parte la unul din cele mai mari 4 turnee de tenis din lume, si sa-i vad, printre altii, pe Andy Roddick, Andy Murray, Gael Monfils, Sorana Cirstea, Jelena Jankovic, Svetlana Kuznetsova si Tommy Robredo. A fost o zi minunata, intr-o locatie minunata. Here are some pics.

Pe una din aleile de la intrare…

Arena Lenglen de afara…

Niste terase…

Intrarea de pe Chatrier…

Intrarea de la muzeul RG…

Directii si distante 🙂

Vederea de la locul meu…

Me & Sorana 🙂

Andy Roddick la antrenament…

Andy Roddick plecind de la antrenament…

Andy Murray la antrenament…

O zi incheiata cu victoria Soranei in fata locului 5 WTA, Jelena Jankovic, dupa un meci absolut memorabil – considerat unul din cele mai frumoase ale anului, un meci la care inca nu imi vine sa cred ca am asistat pe viu.

Permalink 3 Comments